Monday 11 February 2013

dalam delima

duit oh duit..aduh...mana la nak cari duit dan kerja partime yang boleh aku buat..???????pening nya fikir kan pasal duit..macam mane aku nak cari duit dengan senang ..???aku tak boleh terus berharap tanpa berusaha..kan kan????macam mane nie???aku dah buntu dah..nak minta kan parents ????memang tak la jawabnya...mama and ayah banyak nak pakai duit tuk adik aku dan ubt mereka berdua...aku???aku akan usaha sendiri untuk capai apa yang aku inginkan dan impian aku..iaitu aku akan dapatkan sebuah "laptop" aku sendiri dengan duit dan usaha aku sendiri..biar la kakak aku cakap aku ni "berangan" sekalipun...aku akan buktikan yang aku akan jadikan angan angan aku tu jadi kenyataan..biar dia tahu yang aku boleh dapatkan apa yang aku nak!!!!!!!!!!!!!!!!AKU BOLEH AKU BOLEH AKU BOLEH DAN AKU MESTI BOLEH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment